Obchodní podmínky
A. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost movebreak s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 19314957, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 384216 a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
B. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.).
C. Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny objednávky učiněné na stránkách www.movebreak.cz, popř. na objednávky uskutečněné pomocí e-mailové adresy eva.vitova@movebreak.cz nebo za použití telefonického kontaktu 00420777173613.
D. Objednáním zboží poskytujete svůj souhlas tím, že budete vázáni podmínkami uvedenými v tomto dokumentu. Před odesláním své objednávky se ujistěte, že jste si přečetli naše obchodní podmínky.
I. Základní pojmy
1. Prodávající je obchodní společnost movebreak s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 19314957, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 384216., která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné činnosti.
2. Kontaktní údaje: Telefon: +420 733 516 340. E- mail: eva.vitova@movebreak.cz
3. Provozní doba: pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod.
4. Kupujícím je myšlena osoba, která prostřednictvím webového portálu prodávajícího www.movebreak.cz kupuje zboží nebo služby. Kupující může být jak spotřebitel, tak i osoba, která spotřebitelem není.
5. Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
6. Osoba, která je spotřebitelem, je dále v těchto Obchodních podmínkách označena buď jako kupující nebo výslovně jako spotřebitel.
II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Umístění zboží a služeb na webové stránky prodávajícího se nepovažuje za nabídku. Odesláním objednávky kupujícím a jejím přijetím prodávajícím, vzniká kupní smlouva. Po přijetí objednávky prodávajícím bude kupujícímu zaslán e-mail potvrzující její přijetí.
2. Kupující byl před uskutečněním objednávky dostatečným způsobem řádně a včas upozorněn na tyto Obchodní podmínky a potvrzuje, že se s nimi seznámil a souhlasí s nimi.
III. Obecné informace
1. Informacepro spotřebitele o zboží či službách a ceně uváděné prodávajícím na webových stránkách www.movebreak.cz/movebreak-pro-vas, jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Cenové nabídky pro podnikatele jsou zpracovávány individuálně na základě poptávky konkrétních služeb učiněné podnikatelem prostřednictvím interaktivního registračního formuláře na www.movebreak.cz/movebreak-pro-firmy nebo prostřednictvím e-mailové objednávky na adresu eva.vitova@movebreak.cz.
2. Prodávající přijímá platby bankovním převodem. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
3. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
4. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než zabezpečené elektronické nebo písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
5. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
IV. Registrace a objednávka služeb
1. Kupující nabízí služby ve formě cvičebního programu, programů, cvičebních plánů, workshopů pro vícečlenné skupin a individuálního poradenství fyzioterapeuta u kupujícího.
2. Zboží nebo služby lze objednat po registraci kupujícího prostřednictvím registračního formuláře umístěného na stránkách www.movebreak.cz/movebreak-pro-vas nebo e-mailem na adrese eva.vitova@movebreak.cz. Zaslaná objednávka je závazná.
3. Po odeslání objednávky bude kupujícímu zaslán potvrzující e-mail shrnující podstatné náležitosti objednávky (např. místo a čas konání workshopu, rozsah poptaných služeb, způsob úhrady, termín, atd.).
4. Po uhrazení ceny zboží a služeb obdrží kupující e-mail potvrzující platbu.
5. Zakoupený přístup k programu je časově omezen. Měsíc používání programu je definován jako období 30 dnů od data aktivace přístupu. Při nákupu programu na delší dobu se doba trvání násobí, tedy: Při zakoupení tříměsíčního přístupu činí doba jeho trvání 90 dní. Při zakoupení šestiměsíčního přístupu činí doba jeho trvání 180 dní. Při zakoupení ročního přístupu činí doba jeho trvání 360 dní.
6. Přístup k programu je možný nejvýše ze dvou elektronických zařízení. Kupující bere na vědomí, že systém rozlišuje zařízení i podle použitého prohlížeče. Použije-li tedy zákazník jedno zařízení, ale přihlásí se k programu přes dva různé prohlížeče, program vyhodnocuje druhé přihlášení jako přístup z druhého zařízení adalší přístup již neumožní.
1. Veškeré informace cenách zboží a služeb pro spotřebitele jsou uvedeny v detailu každého produktu na stránkách www.movebreak.cz/movebreak-pro-vas.
Cenové nabídky pro podnikatele jsou zpracovávány individuálně na základě poptávky konkrétních služeb učiněné podnikatelem prostřednictvím interaktivního registračního formuláře na www.movebreak.cz/movebreak-pro-firmy nebo prostřednictvím e-mailové objednávky na adresu eva.vitova@movebreak.cz.
2. Zboží nebo služby lze uhradit prostřednictví bankovního převodu. Zboží nebo služby je nutné uhradit nejpozději v den splatnosti uvedený na faktuře.
3. Uhrazení zboží nebo služeb prostřednictvím bankovního převodu probíhá na základě zaslané faktury s tam uvedeným variabilním symbolem.
4. Smluvní pokuta (poplatek) za nedodržení termínu splatnosti je 0.1% za každý den prodlení. K této smluvní pokutě pak bude započten též zákonný úrok z prodlení.
VI. Podmínky storna / odstoupení od smlouvy
1. Objednané služby lze stornovat před jejich využitím. Pokud již k čerpání služeb došlo, není storno možné.
2. Pokud je předmětem objednávky poskytnutí digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, spotřebitel výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (tedy se zpřístupněním digitálního obsahu před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku) a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy po započetí tohoto plnění.
VII. Doručování zboží
1. Prodávající dodá zboží, které má digitální obsah, kupujícímu jeho zpřístupněním na webových stránkách prodávajícího a to nejpozději do 72 hodin od zaplacení kupní ceny kupujícím. Okamžikem zaplacení kupní ceny je připsání částky odpovídající kupní ceně na účet prodávajícího.
2. Při dodávce služeb, pokud je služba dodávána ke konkrétnímu sjednanému dni, je tento den dnem jejího dodání.
VIII. Odstoupení od smlouvy kupujícím a spotřebitelem
1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod), má kupující za předpokladu, že je spotřebitelem dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Kupující, který je spotřebitelem, bere na vědomí, že z důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku nelze od kupní smlouvy odstoupit. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
2. Kupující, který není spotřebitel, není oprávněn uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. V ostatních případech může odstoupit od smlouvy pouze v případech stanovených občanským zákoníkem.
IX. Práva z vadného plnění
1. V případě vad dodaného zboží či služeb, je kupující povinen sdělit tyto vady prodávajícímu bez zbytečného prodlení poté, co vady zjistí.
2. Reklamaci je třeba zaslat e-mailem na adresu eva.vitova@movebreak.cz nebo dopisem na adresu sídla prodávajícího.
3. Uplatnění vad musí obsahovat následující náležitosti:
- kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
- prokázání nákupu zboží či služeb (nejlépe přiložením dokladu o koupi).
4. Po uplatnění reklamace obdrží kupující prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení - reklamační protokol, sloužící jako doklad při vyřízení reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje (odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, bezplatné odstranění vady opravou, přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy).
5. Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodne na delší lhůtě. Prodávající zašle elektronicky potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.
6. Kupující – spotřebitel, má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení těchto nákladů musí kupující - spotřebitel požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění, jinak nemusí být toto právo přiznáno.
7. Kupující - podnikatel, nemá právo na náhradu nákladů vynaložených v souvislosti s uplatněním reklamace.
X. Ochrana osobních údajů
1. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
2. Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
3. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit.
4. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
5. Více informací o zpracování osobních údajů lze nalézt v ZÁSADÁCH OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ A INFORMACÍCH O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ na odkazu www.movebreak.cz/gdpt.
XI. Řešení sporů
1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
2. Prodávající informuje spotřebitele o možnosti řešení sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem mimosoudním způsobem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Každá strana si nese své náklady sama.Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
XII. Platnost
Tyto Obchodní podmínky internetového obchodu www.movebreak.cz jsou platné a účinné ke dni 18. 04. 2024.